Vedieť znamená robiť
Verili by ste mi ak by som povedal:
„Váš web môže byť úspešný aj bez štatistík návštevnosti.“
Predpokladám že nie.
Málokto si dnes vie predstaviť, že by mal seriózny prehľad o stránke bez štatistického nástroja, akým je napríklad Google Analytics.
Zaujíma vás efektívna propagácia a predaj pomocou internetu?
Potom je vám známe, že pútavý obsah je živnou pôdou moderného a úspešného webu.
A viete ktorý marketingový nástroj vám takýto obsah na webe zabezpečí?
Všetci to dobre poznáme:
Predajcovia sa nás snažia zlákať k nákupu všemožnými trikmi.
Stretli ste sa už s podobnými ponukami?
„Kúpte si jeden a druhý máte Zdarma.“
„Ponuka platí len do vyčerpania zásob. A že ste to vy, prezradím vám že na sklade máme posledné 2 kusy.“
V zásade vás na web môžu lákať dve veci:
Zábava alebo zárobok.
V oboch prípadoch však zvykne ľudí trápiť jeden ZÁSADNÝ problém … Obmedzený rozpočet.
Isto mi dáte za pravdu ak poviem:
Napísať text alebo článok, ktorý ľudí zaujme a zároveň dosiahnuť výrobné umiestnenie vo vyhľadávači je skutočné umenie.
A teraz si predstavte, aké by bolo mať presný návod na to, ako to dosiahnuť.
Aké problémy by vám takýto návod vyriešil?
„V podstate ho väčšine ľudí netreba a vôbec sa naň netreba zameriavať.“
„Tebe záleží na SEO? To už je minulosťou, preber sa!“
Aj vy ste sa už stretli s podobnými názormi? V poslednej dobe som na takéto myšlienky narazil niekoľkokrát.
Každý z nás je osobnosť, každý z nás je jedinečný.
Nikto by sa asi nechcel podobať na svojho suseda, však?
Jedine tak prípade, ak by chcel, aby si ho s ním zamenila milá pani susedka...
Na 21.4.2015 ohlásil najväčší vyhľadávač začiatok ďalších veľkých zmien.
Väčších, ako obávané updaty, ktoré každý pozná pod názvami panda či penguin.
Google ohlásil, že začína s uprednostňovaním stránok s responzívnym dizajnom!