Vedieť znamená robiť
Ak sa obzeráte po svojej prvej webovej stránke, z každej strany na vás kričí veľa nových výrazov a skratiek.
Zostavil som preto krátky slovník najpoužívanejších pojmov s ktorými sa na webe stretnete, spolu s jednoduchým vysvetlením ich významu. Sú zoradené v abecednom poradí, bez logickej následnosti.
Hľadáte inšpiráciu pre SEO optimalizáciu vašich webových stránok?
Spísal som pre vás skrátený zoznam faktorov vplývajúcich na pozície vo vyhľadávaní.
Pre väčšinu z nich nepotrebujete byť google guru ani nič podobné. Postačí vám CMS systém, ktorý umožňuje upravovať obsah webovej stránky.
Hlavné ciele vývojárov v očakávanej verzii Joomla 4 boli jasné.
Priniesť jednoduchosť, s ňou spojenú lepšiu užívateľskú skúsenosť a zároveň poskytnúť výkonné nástroje pre programátorov.
Nás zaujíma predovšetkým zjednodušenie používania administrácie. Ako sa bude pracovať v novej Joomle 4?
Všetky známe redakčné systémy spája jeden spoločný problém. Sú častým a obľúbeným cieľom útoku hackerov.
Joomla nie je výnimkou. Ide o celosvetovo druhý najviac využívaný redakčný systém vôbec. Preto vždy bude v hľadáčiku tých, ktorí hľadajú bezpečnostné diery a chyby v systéme.
V tomto návode zistíte, ako zabezpečiť svoju Joomla webstránku pred útokom a hacknutím.
Marketingových kanálov sú desiatky.
Napriek tomu nenájdete veľa ľudí, ktorí by pochybovali o dôležitosti vyhľadávačov.
Fráza „byť vyhľadateľný na googly“ je síce otrepaná, no pre väčšinu stránok platná. V základných pravidlách SEO sa už neorientujú iba odborníci, ale aj veľa majiteľov webov.
Ako byť o krôčik vpred, ak všetci naokolo vedia ako robiť optimalizáciu správne?
Aj dobrý úmysel môže skončiť nečakanými komplikáciami. Presvedčil som sa o tom počas nedávneho nasadzovanie SSL certifikátu.
Automatické roboty vyhľadávačov, ktoré tak veľmi na stránkach chceme, spôsobili jeho dočasný „kolaps“. Stránku doslova prevalcovali.
Ako k tomu došlo?
Aj vy ako majiteľ webovej stránky ste si už možno kládli nasledovnú otázku.
Odkiaľ vziať obrázky na web zdarma a navyše celkom legálne?
Pravdepodobne ste sa to pýtali viac ako len raz, však ;).
A znova je tu - leto.
Slnko, voda, relax a odľahčené emailové schránky.
Leto je prirodzene obdobím, keď poľavuje pracovná aktivita v mnohých firmách. Všetci zamestnanci sa ponáhľajú k moru a zákazníci majú iné, príjemnejšie starosti, ako nákup vašich produktov a služieb.